۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
محمد مهاجری فعال اصولگرا در گفتگو با صراط:

قالی باف و محصولی کاسب قدرت و ثروت هستند و  سر اصولگرایان شیره مالیدند/ بازیگر شمر و بازیگر امام حسین در پشت صحنه با یکدیگر هندوانه می خورند!

قالی باف و محصولی کاسب قدرت و ثروت هستند و  سر اصولگرایان شیره مالیدند/ بازیگر شمر و بازیگر امام حسین در پشت صحنه با یکدیگر هندوانه می خورند!
محمد مهاجری در گفتگو با پایگاه خبری صراط، با اشاره به توافق پایداری با قالی باف عنوان کرد: قالی باف و محصولی هر دو کاسبان قدرت و ثروت هستند، بر خلاف آنچه مردم عادی و ما اصولگرایان فکر می کنیم کاسبان قدرت و ثروت در پشت صحنه باهم رفاقت دارند و با یکدیگر کنار می آیند. 
کد خبر : ۶۵۰۰۵۸

متن گفتگوی صراط نیوز با محمد مهاجری را در ادامه می خوانید:

صراط: با توجه آن که آقای حدادعادل اظهار کرد افرادی را برای لیست ائتلاف انتخاب کردیم که حامی و همراه دولت باشند آیا به نظر شما اگر این افراد راهی مجلس شوند می توانند نقش نظارتی بر دولت داشته و برای مشکلات طرح و لایحه ای داشته باشند؟!

من از آقای حداد عادل درخواست می‌کنم نیم ساعت از وقت خودشان را در اختیار بنده قرار دهند تا با یکدیگر به منطقه محل سکونت خودشان برویم و از مردم در مورد عملکرد دولت رئیسی سوال کنیم، بعد ببینم آیا حاضرند با همین ادبیات مجدد در مورد دولت صحبت کنند.

دولت رئیسی حتی به اعتراف بعضی از دوستان اصولگرا، ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است. آقای حداد همین مجلس یازدهم که دستپخت خود ایشان است را حاضر نیستند گردن بگیرند، آیا عملکرد دولت رئیسی را گردن می‌گیرند که توصیه می کنند مجلس بعدی هم حامی همین دولت باشد.

مجلس یازدهم که دستپخت حدادعادل است تا بحال چه کاری برای مردم انجام داده است ؟ این مجلس حتی یک مصوبه که به درد مردم بخورد نداشته است. اگر این را قبول ندارند مجدد ایشان را دعوت می کنم تا از مردم در مورد عملکرد مجلس جویا شویم.

30 کاندیدای مجلس گذشته و 30 کاندیدای که برای مجلس دوازدهم انتخاب کردند و به تایید آقای حداد عادل رسیده است اگر 28 نفر آنها را مردم شناختند من به آقای حداد حق می دهم هر دستوری بفرمایند من هم به آن لیست رای می دهم، اما اگر اینطور نبود حدادعادل بهتر است اشتباه خود را بپذیرد، زیرا این صحبت ها در جامعه ما خریداری ندارد و موجب بی اعتباری اصولگرایان می شود.

صراط: توافق پایداری با قالی باف که همواره با یکدیگر چالش دارند اما در انتخابات متحد و همسو می شوند را چگونه ارزیابی می کنید؟!

قالی باف و محصولی هر دو کاسبان قدرت و ثروت هستند، بر خلاف آنچه مردم عادی و ما اصولگرایان فکر می کنیم کاسبان قدرت و ثروت در پشت صحنه باهم رفاقت دارند و با یکدیگر کنار می آیند.

قالی باف و محصولی سر اصولگرایان را شیره مالیدند و برخلاف ناسزاهایی که به یکدیگر در افکار عمومی می گفتند بر سر یک لیست به توافق رسیدند و آنرا امضا کردند.

صراط: چگونه حامیان برجام(احدیان) و مخالفان سر سخت برجام(نبویان) در زیر یک پرچم و یک سر لیست(شانا) قرار می‌گیرند و برای رفتن به مجلس متحد می شوند؟ این اتحاد را باور کنیم یا آن اختلاف را؟

این همان کاسبی است که در سوال قبل توضیح دادم. یک مثالی می خواهم برای شما بزنم. در تعزیه ای شمر سر امام حسین(ع) را می زند و مردم شروع به گریه کردن می کنند، زمانی که پرده تعزیه را کشیدند شخصی از سر شیطنت پرده را کنار زد و دید بازیگر شمر و بازیگر امام حسین(ع) با یکدیگر نشستند و هندوانه می خورند.

مردم زمانی که پرده را کنار بزنند و ببیند که مدعیان امام حسین بودن و شمر با یکدیگر هندوانه می خوردند واقعیت ها جور دیگر خواهند دید.

صراط: نقطه پایان پروژه خالص سازی را کجا می بینید؟

پایان پروژه خالص سازی را نمی دانم اما در ادامه خیلی زود رئیسی را حذف خواهد کرد. در حال حاضر دامن‌گیر قالی باف شده است و این جریان خالص ساز دیر نیست که رئیسی را نیز حذف خواهد کرد. جریان خالص ساز به دلیل اینکه فدای ناکارآمدی های رئیسی نشود قطعا او را در انتخابات 1404 حذف خواهد کرد.